Od października 2017 r. zaczął obowiązywać nasz nowy logotyp. Stopniowo będzie on zastępował dotychczasowe logo obecne na naszych stronach internetowych, portalach społecznościowych, dokumentach firmowych oraz sukcesywnie wprowadzanych materiałach reklamowych. Zmiana logotypu oraz całej identyfikacji wizualnej była naturalnym efektem poszerzenia zakresu działalności naszej firmy oraz przeobrażeniem jej struktury na przestrzeni przeszło 20 lat działalności.
Myśląc o nowym logo, chcieliśmy zachować jego prosty i techniczny charakter, który będzie nawiązywał do obecnego profilu naszej działalności.
Zależało nam jednak by łączył on tradycję z nowoczesnością. Został zastosowany nowoczesny krój liter, który nadał logotypowi lekkości i świeżości. Nasz nowy znak graficzny aktualnie obrazuje zarówno naszą identyfikację z firmą jak i wszystkie dziedziny wokół, na których jesteśmy skupieni. Inspiracją do stworzenia znaku graficznego stał się akronim DA (Drukarnia Akapit). Zmiana logotypu i wizerunku firmy jest bardzo ważnym wydarzeniem w naszej działalności. To kolejny krok do dalszych zmian, umacniania dotychczasowych i budowania nowych relacji z otoczeniem oraz kontynuacja kierunku rozwoju firmy, którym jest dostarczanie usług o najwyższej jakości.
Wierzymy, że nowy logotyp w przyjazny sposób będzie wizualizował zmiany jakie dokonały się w naszej firmie na przestrzeni ostatniego roku.